ΛΥΚΟΦΡΩΝ

ΤΑ ΜΕΛΕΤΑΩ ΟΛΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ

ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕ ΚΑΛΑ

Posted by lykofron στο 23/12/2009

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΛΥΚΟΦΡΩΝΑ: ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΝ ΕΧΕΙ Η COSMOTE, ΠΟΥ ΔΕΧΘΗΚΕ ΝΑ ΧΡΕΩΝΕΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ COSMOTE. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΥΠΟΒΛΗΘΕΙ ΑΓΩΓΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ COSMOTE ΓΙΑ ΧΡΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΕΛΑΤΗ – COSMOTE.

Ο ΑΣΤΡΟΝ ΛΕΓΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ: ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΗ ;;;;;;;;;;; (ΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΒΟΗΘΕΙΑ! ΟΙ ΕΝΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ;;;;)

Από: epeios panopeus [epeiospanopeus@gmail.com]

Αποστολή: Κυριακή, 20 Δεκεμβρίου 2009 7:24 μμ

Προς:         

Θέμα:          Το προωθώ για να φυλάγεστε:

Προφανώς συμμετείχα σε κάποιο διαγωνισμό με τον αριθμό του κινητού μου όπου η χρέωση συμμετοχής θυμάμαι ότι ήταν μηδαμινή (0.30e, γι’ αυτό και συμμετείχα..), αμέσως έλαβα 2 ενημερωτικά μηνύματα από το 54300 ενώ από τότε κάθε τόσο λάμβανα 1-2 sms με διαφημιστικά μηνύματα σχετικά με αυτή υπηρεσία.. επειδή δεν αναφέρονταν στο σχετικό διαγωνισμό και μου ήταν ενοχλητικά, θέλησα να διαγράψω το κινητό μου από την λίστα που με είχαν χώσει, ψάχνοντας στο met σχετικά με το νούμερο 54300 και μη βρίσκοντας κάτι περισσότερο από αναφορές σε ταχ. κώδικες.

Όταν ήρθε ο λογαριασμός της Cosmote παρατήρησα (με τα μάτια ωσάν πιατάκια του καφέ) ότι η extra χρέωση του λογαριασμού μου με +50e οφείλονταν στα sms που ΜΟΥ ΕΣΤΕΛΝΕ το 54300.

Το ξαναλέω: ΔΕΝ έστελνα αλλά μετά την εγγραφή μου (με κόστος 0.30e) μου ΕΣΤΕΛΝΑΝ

τακτικά 1-2 sms με χρέωση 2e/sms!

Σε ερώτηση μου στην Cosmote  σχετικά με τα δικαιώματα μου και την διαγραφή μου με παρέπεμψαν στην NETSMART (πολύ sms να σε χρεώνουν κατά βούληση..) και στο 2106069592 όπου πληροφορήθηκα (με autovois), σιγά μην εμφανιζόταν άνθρωπος), ότι για να διαγραφώ έπρεπε:

ή να αποστείλω sms με κείμενο «stop» στο 54300

ή να στείλω email στο support@smartlogos.gr

έστειλα άμεσα sms όπου μου απάντησαν ότι η διαγραφή έχει ολοκληρωθεί.

Δεν γνωρίζω το νομικό πλαίσιο που οι εκπρόσωποι μας στη Βουλή θεσμοθέτησαν ώστε να καλύπτονται τέτοιες εταιρείες που:

ενώ δεν σε έχουν ενημερώσει για τις μελλοντικές χρεώσεις,

ενώ δεν αναφέρουν τον τρόπο διαγραφής σου στο sms, ενώ δεν επιλέγεις τον ρυθμό αποστολής ενημερωτικών (τρίχες: διαφημιστικών) sms ώστε να ελέγχεις την χρέωση σου πάρα ταύτα σε χρεώνουν με το εξωφρενικό 2ευρο σε κάθε αποστολή τους!

Επίσης δεν γνωρίζω την (προφανή) σχέση του 54300 με την εταιρεία http://www.smartlogos.gr η οποία αν εφαρμόζει αυτή την τακτική σε όσα πιτσιρίκια εγγράφονται για ένα rinftone προφανώς θα βγάζει τσάμπα χιλιάρικα (εκατομμύρια?) μέχρι να αντιληφθούν οι γονείς σε τι παγίδα έπεσαν τα καμάρια τους, γνωρίζω όμως ότι αν διαδοθεί αυτό το μήνυμα κι αν καταχωρηθεί σε forums, ο επόμενος που θα gooflαρει το 54300 θα βρει μια άκρη..

βοήθεια μας!!!

20/12/2009

Σχολιάστε

 
