ΛΥΚΟΦΡΩΝ

ΤΑ ΜΕΛΕΤΑΩ ΟΛΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ

Στο Luxurious Restaurant

Posted by lykofron στο 29/07/2010

Στο Luxurious Restaurant ένας πελάτης βλέπει μια κούκλα απέναντι του, φωνάζει το γκαρσόν να της πάει μια πανάκριβη σαμπάνια με το εξής σημείωμα. Είμαι θαυμαστής σου και θέλω να με προσκαλέσεις να την πιούμε μαζί.

Η Κύρια γράφει ένα σημείωμα και του το στέλνει με το γκαρσόν, όποτε αυτός διαβάζει.

Για να δηχθώ την πρόσκληση σου πρέπει α) Στο λογαριασμό σου να υπάρχει 1Μ$ β) Στο γκαράζ σου μια MERCEDES 500 και

γ) στο παντελόνι σου 20 πόντοι. Όποτε αυτός της απαντά.

Από τα 10Μ$ μπορώ να αφήσω στο λογαριασμό μου 1Μ$, στο γκαράζ μου να βγάλω έξω τη MAZERATTI και THN PORSCHE και να αφήσω τη MERCEDES 600, αλλά από το πουλί που έχω στο παντελόνι μου να κόψω 5 πόντους, δεν γίνεται με τίποτε όποτε στείλε μου τη σαμπάνια πίσω να την πιω μόνος μου.

Σχολιάστε

 
